شرایط و قوانین خرید

  1. تعویض کالای معیوب

    پس از دریافت بسته، مشتری تا ۴۸ ساعت فرصت دارد معیوب بودن کالای خود را از طریق تماس تلفنی  در ساعات اداری اطلاع دهد و محصول خریداری شده را جهت تست به شرکت ارسال کند. کارشناسان فنی نوژان، کالای بازگشتی را بررسی می کنند.  در صورت سالم بودن کالا هزینه ی تست کالا بر عهده ی مشتری خواهد بود. در صورتی که کالا معیوب تشخیص داده شود در صورت موجود بودن آن، تعویض و به صورت رایگان برای مشتری ارسال می شود و اگر موجودی انبار صفر باشد هزینه ی کالا مرجوع داده می شود. توجه شود که اگر عیب دستگاه مرجوعی ناشی از عدم استفاده درست مشتری از آن باشد، به هیچ عنوان قابل تعویض نمی باشد و درصورت درخواست مشتری و با پرداخت هزینه، امکان تعمیر وجود دارد.

  2. گارانتی و خدمات پس از فروش

    کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتی نمی باشد، مگر اینکه در توضیحات مندرج در فروشگاه در خصوص یک محصول زمان و نحوه گارانتی دیگری مشخص شده باشد. همچنین مسئولیتی از بابت آموزش ، چگونگی کار با قطعه و … به عهده فروشگاه نمی باشد اما سعی بر آن است تا اطالاعاتی از جهت آموزش کار با کالا تا آنجا که مقدور ­باشد بر روی سایت قرار گیرد.

  3. مالیات

    هیچ گونه مالیاتی لحاظ نمی شود.

  4. اطلاعات خریدار

    می بایست در هنگام سفارش محصول، آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را با کیبورد فارسی، به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت . ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد ،هرگونه تاخیر، اشتباه یا برگشت خوردن مرسوله و ضرر مالی به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد.

  5. قیمت ها و موجودی کالا

    کلیه قیمت ها و موجودی ها به روز می باشند. برای سفارش عمده یک کالا قبل از سفارش با فروشگاه تماس حاصل شود.

  6. زمان تحویل کالا

    زمان ارسال کالا پس از ثبت سفارش حداکثر تا دو روز خواهد بود.

  7. لغو سفارشات

    مشتری می تواند قبل از ارسال کالا توسط شرکت، اقدام به لغو سفارش کند. لازم است حتما قبل از لغو سفارش با فروشگاه تماس بگیرد.

  8. برگشت خوردن سفارش

    در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ،علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس ، تلفن ، کد پستی و نام) باشد ، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت نام میباشد . در صورتی که خریدار در زمان سفارش ادرس دومی تعریف کند ملاک مقصد گیرنده ادرس دوم یا سوم میباشد لذا به این نکته توجه نمایید.