هوش مصنوعی فنآوری است که رفتار انسان را شبیهسازی کرده و دادههای مربوط به رفتار و واکنشهای انسان را میآموزد تا به این سوال پاسخ دهد که چگونه میتوان کار و زندگی انسان را بهینه کرد. خدمات شرکت هوش مصنوعی با طراحی و تولید این فناوری، مواردی از جمله توصیههای رژیمی برای خانوادههای بیماران، بهبود عملکرد مالی و کاهش زمان صرف شده برای ورود دادههای خستهکننده توسط مدیران و … را شامل میشود.
سه نوع هوش مصنوعی برای شرکتها مفید است که از این خدمات میتوانند با توجه به قابلیت های تجاری که دارند استفاده کنند. به طور گسترده، هوش مصنوعی تواناییها و خدمات مهم مورد نیاز تجاری را پشتیبانی میکند که میتوان موارد ذیل را نام برد:
- خودکارسازی فرآیندهای تجاری، ارائه راهکار از طریق تجزیه و تحلیل دادهها و تعامل با مشتریان و کارمندان؛
- انتقال دادهها از طریق پست الکترونیکی و مراکز تماس به سیستمهای ضبط، به روزرسانی پروندههای مشتری با تغییر آدرس یا خدمات اضافی؛
- جایگزینی کارتهای اعتباری ATM گمشده، استفاده از چندین سیستم برای به روزرسانی سوابق و ارتباطات مشتری؛
- بررسی عدم پرداخت هزینه خدمات در سیستمهای صورتحساب با استخراج اطلاعات از انواع مختلف؛
- خواندن اسناد حقوقی و قراردادی برای استخراج مقررات با استفاده از پردازش زبان طبیعی؛
- پیش بینی آنچه مشتری خاص میتواند بخرد؛
- شناسایی تقلب در اعتبار در زمان واقعی و کشف تقلب در دعاوی بیمه؛
- تجزیه و تحلیل دادههای گارانتی برای شناسایی مشکلات ایمنی یا کیفیت در خودروها و سایر محصولات تولیدی؛
- هدفگذاری شخصی خودکار در تبلیغات دیجیتالی؛
- ارائه مدلهای دقیق تیزهوشانه و دقیقتر به بیمه گرها؛
- نمایندگان هوشمند که خدمات ۲۴/۷ به مشتری ارائه میدهند که به طیف گسترده و رو به رشدی از موضوعات از درخواست گذرواژه گرفته تا سؤالات مربوط به پشتیبانی فنی که همه به زبان طبیعی مشتری پرداختهاند؛
- سایتهای محلی برای پاسخگویی به سوالات کارمندان درمورد موضوعاتی از جمله فناوری اطلاعات، مزایای کارمندان و سیاست منابع انسانی؛
- سیستمهای توصیه محصولات و خدمات برای خردهفروشان که باعث افزایش شخصیسازی، تعامل و فروش میشوند به طور معمول شامل زبان یا تصاویر غنی؛
- سیستمهای توصیهدرمانی که به ارائه دهندگان کمک میکنند برنامههای مراقبت ویژهای را در نظر بگیرند که وضعیت بهداشت و درمان بیماران قبلی را در نظر بگیرد؛
- برنامه مالی میتوان تهیه کرد؛
- پیشبینی مبتنی بر اهداف را در زمان واقعی فراهم کرد؛
- مالیات را به حداقل میرساند؛
- داراییهای جمعشده را در یک مکان ردیابی میکند؛
- با مشتریان بطور مجازی ارتباط برقرار میکند؛
- اهداف سرمایهگذاری را درک میکند؛
- برنامه اجرایی را سفارشی میکند؛
- تجزیه و تحلیل سرمایهگذاری و برنامهریزی بازنشستگی را ارائه میدهد؛
- استراتژیهای کاهش درآمد بازنشستگی و تأمین اجتماعی را توسعه میدهد؛
- به عنوان مربی رفتاری خدمات ارائه میکند؛
- نظارت بر هزینه برای تشویق پاسخگویی؛
- به ملاحظات مربوط به برنامهریزی املاک میپردازد؛
از دیگر قابلیتهای واقعی هوش مصنوعی توانایی تشخیص الگوها و روابط در مجموعههای بزرگ داده است که در آن مشاهده الگو و نوع ارتباط دشوار است. هوش مصنوعی الگوی شناختی آگاهی انسان نیست. این ساختمانها یا زیرساختهای اساسی ساختمان که آگاهی بشر در آن وجود دارد را هوش مصنوعی توصیف می کند که چگونه حواس ما در آگاهی ما از زندگی یا چگونگی تجربیات به خاطره تبدیل میشوند.
خدمات شرکت های هوش مصنوعی
هوش مصنوعی یکی از جدیدترین مزایای محاسبات ابری است که مشاغل را قادر میسازد از این فناوری که به سرعت در حال توسعه است بهره ببرند. فرصت های چشمگیری که برای توسعه فراهم میکند.
اتوماسیون فرایندهای رباتیک
هوش مصنوعی به عنوان شتاب دهندههای دیجیتالی بر همه جنبههای زندگی بشر حاکم هستند. هوش مصنوعی برگرفته از هوش انسانی این امکان را بوجود آورده است تا کارایی فرایندها را به حداکثر رسانده و امکان تمرکز بر نوآوری را فراهم می سازد تا هرچه سریعتر کسب و کار خود را گسترش دهید.
مرکز شناخت پیشرفته
خدمات شرکت های هوش مصنوعی به مشتریان کمک میکنند تا شناختی از نحوه کسب و کار دیجیتالی بدست آورده و با تمرکز برروی فنآوریهای شناختی بهترین شیوهها را برای رهبری، پشتیبانی و اجرای راه حلهای هوش مصنوعی بدست آورند.
چشم انداز رایانه ای
استفاده از تکنولوژی پیشرفته در شرکتهای هوش مصنوعی ارائه خدمات تخصصی جهت شناسایی اشیاء، طبقهبندی، تشخیص و ردیابی، تشخیص و بازیابی چهره و ارائه تصویر بر اساس محتوای ارائه شده می تواند از جمله خدماتی باشد که توسط شرکت های هوش مصنوعی ارائه میگردد.
فراگیری ماشین آلات
خدمات یادگیری ماشین براساس دادههای زیاد و تجزیه و تحلیل آنها، پتانسیل واقعیشان را کشف کرده و راندمان عملیاتی را بهبود میبخشد. همچنین، می تواند خطرات و پیامدهای منفی را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.
به طور خلاصه خدمات شرکت هوش مصنوعی، هنگامی که به دنبال چیزهایی هستید که چشم انسان قادر به دیدن آنها نیست، مانند یک فلزیاب است. اینکه میتوان از هوش مصنوعی به عنوان یک سرویس بهره برد باعث میشود تا حتی برای مبتدیان نیز استفاده از هوش مصنوعی آسان و ساده باشد. با مشاهده محیط و یادگیری نحوه انجام این کار یک الگوریتم رایانه میتواند به صورت خودکار و مداوم بهبود یابد. این باعث میشود هوش مصنوعی ابزاری ایدهآل برای کارهای ساختاری سازمانی باشد. حتی بدون دانش قبلی گسترده، همانطور که امروزه به راحتی در اندازههای مختلف به عنوان سرویس ارائه میشود.
هوش مصنوعی یک فرایند یادگیری ماشین است که میتواند با استفاده از یک الگوریتم بدون نیاز به برنامه نویسی ویژه انسانی پیوند ایجاد کند. این میتواند از جهات مختلفی به تجارت شما سود برساند، اما این امر در درجه اول به ماهیت تجارت شما، دادههای موجود و مهمترین نکته آن یعنی تجربه استفاده از هوش مصنوعی است بستگی دارد؛ زیرا هوش مصنوعی بدون پیچیدگی کار تجارت شما را آسان میکند. به عنوان مثال، خدمات شناختی مانند تشخیص تصویر یا چهره، تبدیل صوت به متن و ترجمههای اتوماتیک است.
مثال دیگری از خدمات شرکت هوش مصنوعی که به طور مرتب مورد استفاده قرار میگیرد، استفاده روزافزون از chatbot ها است که میتوانند به طور خودکار به سؤالات مختلف پاسخ دهند بدون اینکه مشتری بخواهد با یک کارمند پشتیبانی در پشت خط صحبت کند. این شکل گفتگو در یک محیط مجازی کار میکند که در آن یک chatbot میتواند قواعد و دستورالعمل روشنی را دنبال کند. با این حال تعامل و ارتباطات فردی آن به یک شخص واقعی شباهت دارد.