شرکت هوش مصنوعی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

خدمات شرکت هوش مصنوعی

شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنیم.

اشتراک گذاری:

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on linkedin

هوش مصنوعی فن‌آوری است که رفتار انسان را شبیه‌سازی کرده و داده‌های مربوط به رفتار و واکنش‌های انسان را می­‌آموزد تا به این سوال پاسخ دهد که چگونه می‌توان کار و زندگی انسان را بهینه کرد. خدمات شرکت هوش مصنوعی با طراحی و تولید این فناوری، مواردی از جمله توصیه­‌های رژیمی برای خانواده­‌های بیماران، بهبود عملکرد مالی و کاهش زمان صرف شده برای ورود داده‌‌های خسته‌کننده توسط مدیران و … را شامل می‌شود.

هوش مصنوعی

سه نوع هوش مصنوعی برای شرکت­ها مفید است که از این خدمات می‌توانند با توجه به قابلیت های تجاری که دارند استفاده کنند. به طور گسترده، هوش مصنوعی توانایی­‌ها و خدمات مهم مورد نیاز تجاری را پشتیبانی می‌کند که می­توان موارد ذیل را نام برد:

  • خودکارسازی فرآیندهای تجاری، ارائه راهکار از طریق تجزیه و تحلیل داده‌­ها و تعامل با مشتریان و کارمندان؛
  • انتقال داده‌­ها از طریق پست الکترونیکی و مراکز تماس به سیستم‌­های ضبط، به روزرسانی پرونده­های مشتری با تغییر آدرس یا خدمات اضافی؛
  • جایگزینی کارت­‌های اعتباری ATM گمشده، استفاده از چندین سیستم برای به روزرسانی سوابق و ارتباطات مشتری؛
  • بررسی عدم پرداخت هزینه خدمات در سیستم­های صورتحساب با استخراج اطلاعات از انواع مختلف؛
  • خواندن اسناد حقوقی و قراردادی برای استخراج مقررات با استفاده از پردازش زبان طبیعی؛
  • پیش بینی آنچه مشتری خاص می­تواند بخرد؛
  • شناسایی تقلب در اعتبار در زمان واقعی و کشف تقلب در دعاوی بیمه؛
  • تجزیه و تحلیل داده­های گارانتی برای شناسایی مشکلات ایمنی یا کیفیت در خودروها و سایر محصولات تولیدی؛
  • هدف‌گذاری شخصی خودکار در تبلیغات دیجیتالی؛
  • ارائه مدل‌­های دقیق تیزهوشانه و دقیق­تر به بیمه گرها؛
  • نمایندگان هوشمند که خدمات ۲۴/۷ به مشتری ارائه می­دهند که به طیف گسترده و رو به رشدی از موضوعات از درخواست گذرواژه گرفته تا سؤالات مربوط به پشتیبانی فنی که همه به زبان طبیعی مشتری پرداخته‌­اند؛
  • سایت‌­های محلی برای پاسخگویی به سوالات کارمندان درمورد موضوعاتی از جمله فناوری اطلاعات، مزایای کارمندان و سیاست منابع انسانی؛
  • سیستم­‌های توصیه محصولات و خدمات برای خرده‌فروشان که باعث افزایش شخصی­‌سازی، تعامل و فروش می‌­شوند به طور معمول شامل زبان یا تصاویر غنی؛
  • سیستم‌­های توصیه‌درمانی که به ارائه دهندگان کمک می­کنند برنامه‌­های مراقبت ویژه­‌ای را در نظر بگیرند که وضعیت بهداشت و درمان بیماران قبلی را در نظر بگیرد؛
  • برنامه مالی می­توان تهیه کرد؛
  • پیش‌بینی مبتنی بر اهداف را در زمان واقعی فراهم کرد؛
  • مالیات را به حداقل می­‌رساند؛
  • دارایی­‌های جمع‌شده را در یک مکان ردیابی می‌­کند؛
  • با مشتریان بطور مجازی ارتباط برقرار می‌­کند؛
  • اهداف سرمایه‌گذاری را درک می‌­کند؛
  • برنامه اجرایی را سفارشی می­‌کند؛
  • تجزیه و تحلیل سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی بازنشستگی را ارائه می‌­دهد؛
  • استراتژی­‌های کاهش درآمد بازنشستگی و تأمین اجتماعی را توسعه می­‌دهد؛
  • به عنوان مربی رفتاری خدمات ارائه می‌­کند؛
  • نظارت بر هزینه برای تشویق پاسخگویی؛
  • به ملاحظات مربوط به برنامه‌ریزی املاک می­‌پردازد؛

شرکت ماشین لرنینگ

از دیگر قابلیت‌­های واقعی هوش مصنوعی توانایی تشخیص الگوها و روابط در مجموعه‌­های بزرگ داده است که در آن مشاهده الگو و نوع ارتباط دشوار است. هوش مصنوعی الگوی شناختی آگاهی انسان نیست. این ساختمان­‌ها یا زیرساخت­‌های اساسی ساختمان که آگاهی بشر در آن وجود دارد را هوش مصنوعی توصیف می کند که چگونه حواس ما در آگاهی ما از زندگی یا چگونگی تجربیات به خاطره تبدیل می‌­شوند.

خدمات شرکت های هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یکی از جدیدترین مزایای محاسبات ابری است که مشاغل را قادر می‌سازد از این فناوری که به سرعت در حال توسعه است بهره ببرند. فرصت های چشمگیری که برای توسعه فراهم می‌کند.

اتوماسیون فرایندهای رباتیک

هوش مصنوعی به عنوان شتاب دهنده‌های دیجیتالی بر همه جنبه‌های زندگی بشر حاکم هستند. هوش مصنوعی برگرفته از هوش انسانی این امکان را بوجود آورده است تا کارایی فرایندها را به حداکثر رسانده و امکان تمرکز بر نوآوری را فراهم می سازد تا هرچه سریعتر کسب و کار خود را گسترش دهید.

مرکز شناخت پیشرفته

خدمات شرکت های هوش مصنوعی به مشتریان کمک می‌کنند تا شناختی از نحوه کسب و کار دیجیتالی بدست آورده و با تمرکز برروی فن‌آوری‌های شناختی بهترین شیوه‌ها را برای رهبری، پشتیبانی و اجرای راه حل‌های هوش مصنوعی بدست آورند.

کاربردهای هوش مصنوعی

چشم انداز رایانه ای

استفاده از تکنولوژی پیشرفته در شرکت‌های هوش مصنوعی ارائه خدمات تخصصی جهت شناسایی اشیاء، طبقه‌بندی، تشخیص و ردیابی، تشخیص و بازیابی چهره و ارائه تصویر بر اساس محتوای ارائه شده می تواند از جمله خدماتی باشد که توسط شرکت های هوش مصنوعی ارائه می‌گردد.

فراگیری ماشین آلات

خدمات یادگیری ماشین براساس داده‌های زیاد و تجزیه و تحلیل آنها، پتانسیل واقعی‌شان را کشف کرده و راندمان عملیاتی را بهبود می‌بخشد. همچنین، می تواند خطرات و پیامدهای منفی را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

به طور خلاصه خدمات شرکت هوش مصنوعی، هنگامی که به دنبال چیزهایی هستید که چشم انسان قادر به دیدن آنها نیست، مانند یک فلزیاب است. اینکه می‌­توان از هوش مصنوعی به عنوان یک سرویس بهره برد باعث می‌شود تا حتی برای مبتدیان نیز استفاده از هوش مصنوعی آسان و ساده باشد. با مشاهده محیط و یادگیری نحوه انجام این کار یک الگوریتم رایانه می­تواند به صورت خودکار و مداوم بهبود یابد. این باعث می‌­شود هوش مصنوعی ابزاری ایده‌آل برای کارهای ساختاری سازمانی باشد. حتی بدون دانش قبلی گسترده، همانطور که امروزه به راحتی در اندازه­‌های مختلف به عنوان سرویس ارائه می‌­شود.

هوش مصنوعی یک فرایند یادگیری ماشین است که می‌­تواند با استفاده از یک الگوریتم بدون نیاز به برنامه نویسی ویژه انسانی پیوند ایجاد کند. این می‌­تواند از جهات مختلفی به تجارت شما سود برساند، اما این امر در درجه اول به ماهیت تجارت شما، داده‌های موجود و مهم­ترین نکته آن یعنی تجربه استفاده از هوش مصنوعی است بستگی دارد؛ زیرا هوش مصنوعی بدون پیچیدگی کار تجارت شما را آسان می­کند. به عنوان مثال، خدمات شناختی مانند تشخیص تصویر یا چهره، تبدیل صوت به متن و ترجمه­‌های اتوماتیک است.

خدمات هوش مصنوعی

مثال دیگری از خدمات شرکت هوش مصنوعی که به طور مرتب مورد استفاده قرار می­گیرد، استفاده روزافزون از chatbot ها است که می­توانند به طور خودکار به سؤالات مختلف پاسخ دهند بدون اینکه مشتری بخواهد با یک کارمند پشتیبانی در پشت خط صحبت کند. این شکل گفتگو در یک محیط مجازی کار می­‌کند که در آن یک chatbot می­تواند قواعد و دستورالعمل روشنی را دنبال کند. با این حال تعامل و ارتباطات فردی آن به یک شخص واقعی شباهت دارد.

برای دریافت آخرین اخبار نوژان ایمیل خود را وارد نمائید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه